Pages Menu
Categories Menu

jakie herbaty pic podczas karmienia

Ciemnoskórych ludzi żyjących w północnych klimatach zwykle trzeba podjąć dodatkowe Vit D.

mi

Dobre dla skóry i pomaga wyglądać młodziej. Ułatwia gojenie oparzeń, a także pomaga ze zmęczenia.

kiełki pszenicy, soi, brokuły, szpinak i zielonych liściastych, płatki pełnoziarniste i jaja.

Tabletki metalowe niszczą efektywność Vit E, jeśli są przyjmowane razem – pozwalają między 8 godzin. na stronie więcej informacji Kobiety powyżej 50 i kobiet po menopauzie powinny zwiększyć spożycie Vit E.

MINERALS

Wapń

Niezbędna dla mocnych kości i zdrowych zębów

Mleko, ser, soja, sardynki, orzechy, nasiona słonecznika i zielone warzywa.

Wapnia i żelaza są dwa minerały często ubogie w diecie kobiety. Tabletki dolomitowe są naturalną formą wapnia i magnezu

Żelazo

Niezbędne do produkcji czerwonych ciałek krwi (hemoglobiny). Zapobiega anemii z niedoboru żelaza i zmęczenie.

Czerwone mięso i podroby, żółtka jaj, orzechów, fasola, melasa, płatki owsiane

Dla osób dorosłych zalecana ilość wynosi 10 – 18 mg, ale przed zwiększeniem kwoty (być może z powodu zmęczenia, etc) jest ona lepiej skonsultować się z lekarzem. Warto zauważyć, że siarczan żelazawy, forma żelaza, który pojawia się w wielu suplementach, może zniszczyć swoją Vit E: chelatowane formą żelaza jest korzystne.

Magnez

Niezbędne do optymalnego funkcjonowania nerwów i mięśni. Pomaga w walce z depresją. Dobre dla serca.

Figi, orzechy (szczególnie migdały), nasiona, jabłka, grejpfruty i jabłka.

Ludzie, którzy cierpią na skurcze są często niedobór magnezu. Alkoholicy są również zwykle niewystarczające. Dolomit (zbilansowana formuła magnezu i wapnia) jest dobrym uzupełnieniem jakości.

Selen

Współpracuje z witaminą E i wydaje się, aby spowolnić proces starzenia. Pomaga energii.

Z kiełków pszenicy, tuńczyk, cebula, brokuły, pomidory, otręby

Selen jest ważne żywieniu ludzi.
Artykuł dzięki: